הפרקטיקה בקרב ישו והנצרות

המלץ על קישור קישור הערות הדפס מאמרשתף לינק הגיע בפייסבוקשתף מאמר זה בטוויטרשתף לינק זה ב-Linkedinשתף עמוד זה ב-Deliciousשתף לינק הגיע בשנת Diggשתף קישור זה הזמן ב-Redditשתף קישור הגיע ב-Pinterest
לכן יש לכם אמונה בנצרות ובתיאולוגיה הנוצרית (ולכן בדמותו המרכזית על ידי ישוע/משיח). איך זה ולמה? הכל שהמזוזה להיבדק ולחקור. כולם טחינה לטחנה. שום דבר הוא אינו קדוש.

תוכן העניינים:

תלונות והערות כלליות

המסרים

התחייה

המגיע אחריו

כתבה


תגובות והערות כלליות

הפרקטיקה של ישו ולפיכך אצל הנצרות: מתאים או גם שקר?

*בראש ובראשונה, הן לא היית מוניטין שעות הערב 2000+ 2. דבר שאתה מכיר ומבינה היא בעצם שמועה והם פשוט מטען של טענות שהועלו מלפני 2000 שנים באמצעות די גדולי השנים הבלתי מכובסים. הגיע דבר אני סיפר שאחד סיפר למישהו.

*אם יש תכונה אחת שמגדירה את אותה מין האנושי היא שאולי אנחנו רוצים את לספר סיפורים גבוהים. לכאורה אנחנו מתוכננים לתכנן רישומי סיפורים. תחשוב אודות מיליוני הרומנים, הסיפורים הקצרים, ההצגות, השירים, סיפורי המדורה, תוכניות טלוויזיה / פרקים, סרטים, אופרות, באופן כללי סוגים וצבעים חזותיות נוספות על ידי סיפור סיפורים כגון עבודות, קריקטורות – הרשימה היא עפ”י רוב אינסופית. תכונה זו חוזרת עשרות אלפים רבים של תקופות אחורה במידה מרגישים אודות ציורי אמנות המערות הללו ברחבי אירופה או לחילופין באוסטרליה. בכלל סיפורים עם גרעין אצל טוב המגמה היא להגזים, במיוחד בשחזורים. סיפורי המקרא מעדיפים לשאת אך ורק זה – סיפורים. התנ”ך לגמרי הינו רק אנתולוגיה בקרב סיפורים עפ”י רוב תלויים.

*מכיוון שקל בעיקר לבנות דת, כמו שניתן לראות בשתי דתות משתנות קודמות ובהווה קיימות או לחילופין יש הרבה, עליית הנצרות לא מוגדרת מהסתכלות היסטורית.


*אף אחד, אשת מהאירועים מחזיקי נושאים על-טבעיים הקשורים לישוע או עם ישוע הם לא יתכן מאומת או שמא מאומת היסטורית בידי משאבי מוקד אישיים נמצאים (כלומר – אשר אינם תנכיים).

*אין משאבי מרכז מן הטבע זמינים, אלא עותקים בקרב עותקים ותרגומים בידי תרגומים. יתר ולכן, עותקים אילו של עותקים ותרגומים של תרגומים שימשו אנו כתובים על גבי כתב יד ותעתוק יד אצל עותקים ותרגומים בידי תרגומים. שגיאות, פשוטות וגדולות, אני מנחש התגנבו פנימה.

*לעדים יש למרבית אג’נדות נסתרות ועדויות עדות ראיה לא בהכרח מהימנות לפי שהוכח לעתים קרובות בבתי משפט ובשיעורי פסיכולוגיה. זה בוודאי רוב ואלו את אותם העדים לאירועים התנ”כיים כפי שמסופרים באותו טקסט קדוש.

*כל התמונות של ישו הן כדלקמן בסיסי המצאות אמנותיות. לאף אחד אין שום באמת נושא.

*אם יש אזור לגנטיקה זה שישו ניצור ש להיוולד נקבה וזאת משום שליוסף הן לא נתפסה תרומה טובה יותר לגנטיקה הטבועה בישוע.

*יש מספיק חלקים קשים של הצלב הריאלי הזר הראשון הוא מתוך מטרה לבנות יאריך את כל תיבת נוח (הבדיה). וכן אם הזיכרון משרת זה, ישנן באומדן 4 אם כמה חניתות אמיתיות בכנסיות ובמוזיאונים ייחודיים ברחבי אירופה, כל אדם מהאנשים טוען שהם כבר החנית (יוחנן 19:34). ואללה מכיר אלא מהיכן הגביע הקדוש שוכן – פשוט אני מניח במוחם בקרב המאמינים האמיתיים. אחרת, לאלו רציונליים זה הזמן אלא 4 חפץ דתי מאמין מיתי.

*תכריך טורינו הוכח על ידי תיארוך רדיואקטיבי / פחמן-14 כזיוף מלא (אם כי הגיע תלוי היטב).

הבשורות


*ארבעת הבשורות אפילו הן לא מוכנות כיצד קרה פעם ומתי זה קרה פעם ובאיזה סדר ארגון קרו ומי הכי מתאים ראה הפרמטר קרה.

*לא מידי אקדמאים מהמזרח הלא רחוק והמזרח תיכוני, חרדי נוצרי ותולדות המקרא עתיקה מעוניינים אפילו חלקי חילוף ישו בן תמותה בשר ודם התבצע מתופעל, לא ממש ישו הכול על רגיל, והיה אם כיוון שמישהו מוכן לספק את הצד החזק בקרב הספק בשטח זה. אודה שאדם בן תמותה אותנטי, עם תכונות של ישו, התקיים איפה ומתי הנו נעשה מתופעל שעות הערב כ-2000 שנים.

*לאף אחד אין כל דבר או גם דבר גדול אחד היו מחברי הבשורות. תמלול והקלטה , מארק, חזות וג’ון שיש רק שמות שהומצאו והוקצו לטקסטים הללו באמצעות פקידי כנסייה עתיקים.

*הבשורות אינן נכתבו במקור עד 40 ועד ל זוית 70 שנה אחרי ותק. מה הוא יוכל לרמוז מבחינת הדיוק על ידי עולם השעשעועים המתוארים?

*בעוד שהינכם משיג מאות ציטוטים בידי “ישוע אמר”, מהתחום של לא זוהו סופר/ים האדם שהיה מודאג או אולי מואשם בעריכת הצהרותיו בשטח ובזמן כראוי. יתר ומסיבה זו, קיימים רגעים ומקומות שבהם לא יכלו להיות נוכחים על ידי סופרים, ובכל זאת כולנו עדיין חושקים איכשהו העניין “ישוע אמר”.

*כשזה עובר להתגורר לאגו שמורכב, לישוע אין כלל עקרונות קבוצה (מתי י’: 34-38) והתמונה המקיף, חוץ מההתגלות, שישוע הינה מאהב אך לא לוחם אינה מתאימה (מתי י’: 34).

*יש אלא אפשרות אצל 1 ל-365.25 שישו נולד ב-25 בדצמבר. היום טוב הוא מתבצע רק ​​עוד פיקציה שהומצאה באמצעות אשר פקידי כנסייה עתיקה.

*מספר ה-Wisהגברים במולדת הן לא מדליקים כאמור לעיל בשונה לחלוטין לדעה הרווחת. ההנחה היא פשוט שלוש מכיוון שהיו שלוש מתנות (כולן אינם מועילות בכלל לתינוק חדש).

*ה”כוכב” בידי נכסים לחם הן לא עלול נסגר לבחור עצם שמימי ומשום כך יהיה בידכם להתייחס אל עורך הדין היגויני כאירוע עב”מים בסיום לב – או גם כתיבה בדיונית נקבעת כי ה”כוכב” הגיוני רק בבשורה אחת. הכתבה הבודד שמזכיר הינו הוא במתי 2.

*היה ‘ליקוי חמה’ בלתי אפשרי מנקודת מבט אסטרונומית שיש לו קשר נישואין הצליבה. האם זו ארבע דוגמה לחרא מומצא שנתיים, הסיפורים הגבוהים האלו שצוינו למעלה?

*ועדיין אין שום לנו עניין דבר זה יצא בכל אשר זומבים (המתים המהלכים כמו שמסופר במתי כ”ז: 52-53. המתים האופנים מוזכרים קל אחת בלבד. שמא מארק, חזות וג’ון אינם היו מעריצי אימה. בכל מצב , יש אפשרות ש הנם הנו מדשדשים ועד ל עצם בזמן זה הנ”ל. אגב, באופן ישו קיים מהמתים, זה אינם הופך את המקום לזומבי, וגם לאחד המתים המהלכים?

התחייה

*עכשיו והיה אם האירוע והפן המוחלט ביותר לכל הנצרות הינה חתונה תחייתו לכאורה אצל ישוע, הבן, קדימה תצטרך לחשוב שהמתכנן המרכזי (כלומר – אלוהים, האב) נסגר דואג לזה שההוכחות האמיתיות לזה שיש מכוסות ברזל והוכחות אתאיסטיות. אבוי…

*אם כל אחד נותן ומבדיל אטרקציות בצורה משמעותית אינן סבירים אלו מ סותרים זה הנל, זה הזמן שאתם דוחה מהווה אי הסבירות העצום שנתיים על ידי אחר האופנה הלא סבירים. כגון, דבר זה שהן לא נורמלי שנתיים, שמי האם כך מת וקם מהמתים (אירוע תחיית המתים) אם שהפרטים בידי חתונה התחייה לכאורה היוו שגויים – עדי הראייה שיקרו ו/או טעו בכנות.

המגיע השלישי

*בנוסף לכך שיש הרבה התייחסויות תנ”כיות עבור יום ה’ עכשיו או שמא בקרבת (יחזקאל ל”ג 3; יואל א’ 15; יואל ב’ 1; יואל מספר 14; עובדיה א’ 15; צפניה א’). : 7; צפניה א’: 14; ישעיהו 13: 6; תקופה ג’: 2; תקופה 4: 17; מתי 10: 7; ספר תסלוניקים א’; וספר ב’ תסלוניקים), הבשורה מבהירה שהביאה השנייה מוכרחה התרחשו באומדן בין השנים 100 לספירה לספירה (מתי טז:28; מרקוס ט’:1; לוקס ט’:27). אז ישוע יש את בזמן זה בפיגור של במחירי 1900 שנים שם הזמנים.

*יתר ומסיבה זו, 100% מנבואות מאלצת השנייה היו שגויות ב-100%. הינה סיבה מספיקה יותר לסמוך שהנבואה הבאה שתבוא לבד (במרווחים פחות או יותר תכופים והן שאחד יוכל להוסיף)…

סיכום

*לבסוף, זה בסדר לדבר בעלויות ישו, אולם למקרה ישוע עונה או שמא חוזר אליך, מתכנן שמשהו האם כך דפוק איפשהו.

ספרן מדע; בדימוס.