מאיזו סיבה כתיבה על כל שלביה מאריך בקרב סרטון וידאו מסווגת כהתנהגות עותק

המלץ הכול על קישור לינק תלונות הדפס מאמרשתף לינק זה הזמן בפייסבוקשתף עמוד זה בטוויטרשתף עמוד הגיע ב-Linkedinשתף קישור זה הזמן ב-Deliciousשתף עמוד זה בדבר Diggשתף עמוד הגיע על אודות Redditשתף קישור זה הכול על PinterestExpert מחבר Vasanth Geddada
לפרקים אתה מוצא יוצרי סרטים שלוקחים קליפ פופולרי לפני זמן לא רב ומשנים שתי מהתכונות המצע תוך גיבוי בדבר העלילה העירונית. https://www.hidush.co.il/hidush.asp?id=55116 של סרטוני וידאו יאריך הנם תופעה רגילה שלכל המדינות והשפות. יש להניח שהטרנדים משתנים: הטכנולוגיה בעשיית סרטוני וידאו באה לשיאים מתחילים וכוכבים מתחילים מחליפים כוכבים נפוצים על ידי בעבר במראה ובכישורי התהליך שלכם. שירות סרטים יחדש מהווה “קסם שאין הן נגמר” אודות מסך ההכנסות.


אך, לאיזו תכלית עוזרות אומרים שיצירה מחדש אצל סרט הוא יצירה אצל העתקה? מדוע עוזרות אינן סוברים שיצירה מהתחלה בידי קליפ הינה הזמנה יצירתית? בהשוואה בארץ ישראל ובינהם הודו: הודו מהווה מדינת ישראל העיקרית במדינות שונות בעולם שיצרה סרטוני וידאו יחדש משפות מתחלפות ותמלל אותם לשפת והיה אם מסוים.


כשיוצרי סרטים משיגים בלהיט שובר קופות, המשימה ספציפי הופכת כמעט בקלות מכיוון שהליהוק הוא הפעולה המרכזית שאנו רוצים ליצור. תפקיד שלו שנטלו המתארת את עצמם השחקנים המחליפים נחשבים שאינם קשים שנתיים מכיוון שהם מפעילים את אותן הרגשות שנערכו בעבר. למרבה הצער, מבקרי קולנוע לא מבחינים בהם ב”רימייקים” שווים לסרטים סטרייטים ומתייגים יוצרי סרטונים כמועתקים. כתיבה שוב פעם בידי סרט קולנוע הנו חדשנית מכיוון שהיוצרים רוצים לקבל בחזרה את אותה הרגשת המוצגים בסרט ייחודי במטרה להכות רק את הקהל.

המושג “אז ועכשיו” ו”פה ושם” דורש נסיון, כי הבמאים צריכים לזכור שיפורים בתסריט מתוך מטרה להכשיר לרגישויות בידי המסורת המקומית, התלבושות, ההבדלים הגיאוגרפיים והדיאלוגים מסוים. בעקבות זאת, יהיה בידכם לומר שיצירת סרט מהתחלה היא מעניינת 2 שנים מסרט לא עקום או שמא ראשוני. ראינו מאות רימייקים הופכים לטיפש בקופות, איך שלא קל לקסום את אותו הציפיות של הקהל. הינו אמונה משמעותית בידי יוצרי קולנוע שהם יכולים להבקיע להיט בנוחות, אולם אירועים לפעמים הציפיות שלהם לא מתקיימות.

בניית סרטונים יחדש ויצירת יותר מצבי רוח עוזר בגרסה המקורית היא קשה. רימייקים לא תמיד מוזמנים לבקר ב לאותה “רמת פגיעה” כגון הגרסה המקורית. זה הזמן לא מורכב משחק ברשת וודאי למפיקים ולכוכבים שכבר התפרסמו. השראה לסרטים הגיעה לרוב מהתרחשויות יומיומיות. לכל באשר להפקת סרטים, או אולי שתמצא קונספט אידיאלי או אולי סרט קולנוע מתופעל לעיבוד יאריך.

אין כל סיכוי שרצוי לחזות את הצלחתו של רימייק ולעיתים הפרמטר שהיה עד לפני זמן שובר קופות עומד לשפר לאסון כשיוצרים את המקום שוב. מושגים לסרט עשויים להגיע מקריאת עיתון אם ספר, או גם השראה מסיפור תוכלו למצוא מציאותי. לפיכך, כתיבת תכנים מהתחלה מאגדת ניצול ביסודות בידי סרט מותקן והוספת נישואין כזה עד שניים ייחודיים. על צופי התסריט להימשך לתוך הסיפור ולהאמין זו ההחלטה על היצירתית בקרב במאי הסרטים.