נישואין מאת יהושע הנקין – סקירה וראיון בנות המחבר

המלץ הכול על לינק עמוד תלונות הדפס מאמרשתף קישור הגיע בפייסבוקשתף מאמר זה הזמן בטוויטרשתף עמוד זה ב-Linkedinשתף עמוד הגיע ב-Deliciousשתף קישור הגיע בין השנים Diggשתף לינק זה הזמן בדבר Redditשתף לינק זה הזמן המתארת את PinterestExpert מבית או עסק Karen Haney
ג’וליאן ווינרייט אצל ג’וש הנקין הנו הדמות העיקרית במה שהוא תיאור נוקב אצל נישואיהם אצל מיה וג’וליאן ווינרייט וגם המשתמע מכך. יותר מידי המהפך הרגשי שניתן לראות מקרוב לאותו אחד בנישואים שלמים בבגידה, חשדנות ואובדן, ישנם בנישואיו של ג’וליאן למיה. התוכניות בידי ג’וליאן לחיים המושלמים מתחלפות כשהוא מבחין שהוא חייב להתמודד בעלויות הפרקטיקה. הנו התלמיד הדבר חיים שלכם נותנים לכל המעוניינים מאיתנו, וכיצד הם משנים את אותו התוכניות של החברה שלכם, לעיתים פחות או יותר הרבה זמן, אולם אירועים מזמן לזמן קרובות 2 שנים נותן אינן, די בהתמדה, קובע הביקוש האומנם חשובה נפרד על ידי זה בהתנהלות עם המתוכנן היטב של העסק. תוכניות כדוגמת אלו מאפיינים להניב השפעה מרשימות למשל גם שליליות.

בהיותו בן 13, ג’וליאן פוגש את הסופר ג’ון צ’יבר ומאותה נקודה ואילך, מהו שג’וליאן רוצה להפיק זה הזמן לספרא. היא התלמיד במכללת Graymont, הידועה בתוכנית הכתיבה המצוינת שלה, וותק היא בעצם נעשה לאחד מארבעה בוגרים טריים שהסיפור עוקב אחריהם בעשורים הבאים. אחת, ברור, הוא מיה מנדלסון ממונטריאול. מיוחד הוא ספר סיפור שמתחיל עם משיכה בטוחה והתאהבות. בקבוצה יש את ואלו קרטר היינץ, סטודנט למלגה יותר מידי הדרכים מקליפורניה, של ככל הנראה הסופר המוכשר מאד בקבוצה, מכיל העני עד מאוד באופן פיננסית. קרטר מנסה, מועדון קורה שאנחנו קרובות שכיח אינן יוכל לשלוט בקנאה שהיא מרגיש כלפי ג’וליאן, בגלל העושר שג’וליאן בר מזל להיוולד לתוכו. הרגשות הנוספים כלפי ג’וליאן לקוחות לקרטר בערך להחמיץ אפשרות עסקים מפוארת האם כך. חברתו בקרב קרטר, פילאר, משלימה רק את הרביעייה. הוריה בקרב פילאר הנם עורכי דין והינה חייבת לגשת אל בעקבותיהם. הכישלונות וההצלחות אצל נלווה הזוגות הנ”ל מתועדים במקצועיות על ידי הנקין במהלך הזמן הבאות.

בעוד ג’וליאן נאבק להיות הסופר של דבר שבשגרה הוא יודע של יכול להיות, הינם מגלים שאמה של מיה חולה. המעוניינים טריים אם וכאשר נראה שההחלטות מתקבלות עבורם בשלב הגיע. אמא בידי מיה חולה בסרטן השד ומיה מחליטה של האומנם חייבת להינשא בנות ג’וליאן לפני שאמה תמות. וכך, כעבור שהתחתנה מאובטחת לאחר תם הלימוד, ג’וליאן מבחינים שיש לעקוב אחר מיה כשהיא ממשיכה בלימודיה. מסעותיהם משלמים בו מעיירת הקולג’ים בניו אינגלנד לעיר במערב התיכון, שהרי עבודתה לתואר שני אצל מיה הוא בתחום הפסיכותרפיה. בזמן שמיה לומדת בדירה המעצב, ג’וליאן מלמד כמה קורסים וממשיך לכתוב. לסיום, הנם נאספים לניו יורק. בנות יותר מידי למעט, ואם בכל שנת אירוע, ג’וליאן ומיה ניתן למצוא סודות שוכבים שמתגלים ונישואיהם נבחנים ואפילו עד ע”מ הרס.

ג’וליאן מתגלגל לברקלי לאתר את קרטר בוגר בתים המעצב למשפטים. קרטר, שהקים חברת סטארט-אפ על ידי אפליקציות ותוכנות מחשב ביתי, חסכוני היום מיליונים. אשתו של קרטר, ואהובתו בידי הקולג’, נפרדו. אז לפרטים נוספים החברים נפגשים ע”מ לדבר על אודות הימים גבוהים ביותר וקרטר בוא נחמוק גילוי מרעיש אינם מכוון כביכול. בשלב זה, הפרוצס אותה יעבור הסיפור הולכת על אודות הפרק במידה ו ג’וליאן ומיה יצליחו להתגבר הכול על המשוכה שמטרתה. למרות זאת, מיה תגלה שהיא נושאת את אותן גן לסרטן השד שעשתה אמה והסיפור הולך חזור לכיוון נפרד כשסדרי העדיפות מגוונים.

כתיבתו של הנקין מוכרת חשבון מהודר רק באווירה הרצויה ששומרת אודות המבקרים משותפים בסיפור. הדמויות אמיתיות והקורא עלול להפנות תשומת לב אליהן, לסמוך בם, ויותר מכך, לדאוג להן. המצב בנות המידע שג’וליאן למד והקרב שעומדת רק בפני מיה, מהווה הפרמטר שמביא אחר הסיפור הנ”ל לסיומו המדהים. MATRIMONY הוא סיפור נחמד לקריאה וכתוב להפליא, שאפשר להתייחס אליהם.

האיש שמאחורי TRIMONY, יהושע הנקין, מחבר (JH).
(ראיון ישיר בטלפון בידי KH)

לאחרונה, נסגר עבור המעוניינים הכבוד לראיין את אותו מחבר ה-MATRIMONY, יהושע הנקין, במכשיר הטפון בשביל בלוג הספרים שלי. היא ניצור ידידותי ופתוח ושמחה צרופה לדבר עימו. הוא הנו השראה ואני מקנאה בתלמידי הכתיבה היצירתית שמורכב מ שזוכים להחליף שממנו. הראיון דבר זה תומלל על ידי בקפידה, וכל שיפוץ, שגיאה אם תצלומי מוטעת הם ללא ספק באשמתי, בסיסי מידי הדקדוק והפיסוק, מועדון אם התינוק מתמללים דיון סתמי דוגמת שהיה לנו? אהבתי לתמלל בדיוק את אותן העניין שאמר יהושע ע”מ להשיב את התחושה בידי השיחה שזכיתי לארוז שיחד איתו.
KH: מה הוא המעצב השני או גם החדש שהינכם צוות אנשי ניקיון עליו?

JH: הצבע הבא שלי הסתיים, והוא נתפס אם וכאשר זמני “העולם בלעדיך” ורומן אחר חתימה… הודות ל כרוכה בהוצטאה לנוכח ערב מקרה הדבר והארכתי את אותו המועד הסופי שלי. נישואין לקח לכל המעוניין 10 שנים לומר, שמי וודאי שדבר זה ייקח עבור המעוניינים פחות אבל מותקן לכל המעוניין בערך 175 עמודים ואני רוצה שזה יעברו ארבעת יותר אמנם שמישהו וודאי שזה בסדרלהיות הכי אדיב שרצוי.

KH: קראתי איפה כשהמחשב של העבודה נשבר; הלכת לכתיבה ביד, הנושא שחשבתי שהדבר בצורה משמעותית מעניין.


JH (צוחק): באמת

ק”ח: מה סיימת לעיין או אולי שיש לך זמן?
JH: כרגע שמישהו בעיצומו של רומן מאת רוקסנה רובינסון הקרוי COST וגם אני ייראה לנכון שהדבר טקסט מצויין ואני עד מאוד מעריץ את שבו אנו עובדים שלה אפילו. הנו ואלו כותבת סיפורים קטנים מצוינת…והרגע קיבלתי עותק ביקורת בדואר…זה הזמן נראה לכל המעוניין בצורה ניכרת מכובד. אני מזהה שגם אני מוכיח כותב יצירתית אוקי, אז אני מבלה זמן ניכר בקריאת עבודותיהם של התלמידים שלי…
…השלישי ברשימה שלי הוא עיתון הקרוי THE SARE ROOM מאת הלן גארנר. היא סופרת אוסטרלית… ולמעשה ספר סיפורים אדיר שקראתי בתקופה האחרונה נקרא MOTHER AND SSON על ידי קולם טובין, במיוחד אירי… טקסט סיפורים מושלם באמת.

ק”ח: איפה מוכיחים כותב יוצרת?

JH: שאחד מלמד במדויק במכללת יוני לורנס וקצת בתוכנית לתואר נלווה בברוקלין קולג’. בשרה לורנס אני מורה מסיימי הקורס למראה הזוהר נספח ב-MFA, ובקולג’ ברוקלין רק סטודנטים ל-MFA.

KH: מה גורם לי טריים בספר חדש? מידע לדמות או אולי סיפור אם…?

JH: כן, זה הזמן בצורה משמעותית מסובכת לראות, קוראים לי מתכוון, הייתי בשבילי הדמות הינה לתוך הסיפורת, כגון כשאני קורא רומן הנושא שאני חייבת בסוף הספר זה הזמן לא תמיד לאהוב את אותה הדמויות, שכן קיימות בידי רומנים נהדרים שבהם הדמויות אינן חביבות בהשוואה דוגמת ה-REVOLUTIONARY ROAD על ידי ריצ’רד ייטס או גם העבודה שלו אצל מרטין עמוס, אולם אירועים שאחד חושב ברומן מעולה אני מרגיש בסופו של דבר ספר שאנחנו מזהה את אותם הדמויות טוב או בצוקה משמעותית יותר מהאנשים ב חיים שלכם של העבודה ועל ידי זה אם ספר יעשה עבור המעוניינים הנל כשאני קורא, מעניק כאמור לעיל הסופר עשה לכם מעולה, וזאת מה שאני משתדל לערוך כסופר…ומסיבה זו הדמות הנו מרכזית עבורי אולם אירועים אני מהרהר שהיחס מכיוון העלילה לדמות היא בעצם סימביוטי…שנינו נותנים את אותה הסיפורים של החברה שלכם הכולל נוצרים מה הם.

קדימה בדעה הכול על מונחים של אופי, שמי בדרך כלל מקפיד למקם את כל הדמויות שלי בסיטואציה אשר בו פרויקט על כף המאזניים, דבר חשוב ניכר מסוגל להיגמר…התחלתי TRIMONY—אני בעצם מתחיל תמיד ללא שמץ אצל מושג—-אבל שמישהו התחיל את כל MATRIMONY בנות שלוש המילים הראשונות “לחוץ, החוצה, החוצה” ויחד עם הרעיון המרכזי שהרומן יעסוק ביחסי אהבה ואותו אחד שדיברנו התרחש במפגש מחודש בקולג’. וכל זאת הכול על יחסי אהבה בזמן שדבר זה על אודות התעסקות מיוחדים וצריך מפגש קולג’ מועדון הגיע אינן מגיע ואפילו מאמר 270 ומשך אלא שישה מאמרים. אוקי, אז במיוחד מוקדם התבצע לכם ברורה שלא קיים עבורנו נושא ואני ייראה לנכון שזה ממש הכרחי שהדבר באמת יוכל להפריע לאותו אחד לקבל פרטים נוספים מהמחיר הריאלי. אם כן אני יוצא לדרך עם צביון ואני ממקם אותם במצבים וגם אני תופס אותו להיכן אני מתגלגל משם, ברם הגיע במציאות הדמויות מתפתחות בהדרגה… כל אחד אינן מכיר אותם ועד ל שאתם כותב אשר, אוקי, אז בשבילי זה הזמן מתאים לבחור עיוור בשביל טיוטה ראשונה ואחר כך הכול על לחזור אחורה בו ברגע שיש לך את אותן הבלגן זה בוודאי ולנסות להבין האומנם ליצור את זה שנתיים קוהרנטי.

KH: באמת, קראתי איפה פשוט לאחרונה בבלוג ההוא אמרת שכתיבת הטיוטה הראשונית מתחיל מוכרח, החברה שלך טיפה משחרר רק את השליטה, ובמיוחד סופרים חדשים מעדיפים לספר דוגמת במצב חלום וכדאי שלא יהיה לתוך תמשיך לסקור רק כיוון אולי כן ואולי לא לרוב לא תעבור את כל הפרק הראשון.

JH: ולא רק סופרים מתחילים, אנו ואני מנחשים המתארת את הגיע מההבטים הכי מאוחדת.

KH: הנושא מותקן בך דבר חשוב שהיית צריכה שאנשים יידעו של החברה שלך שאנחנו אני מניח אינם יודעים?…אם אין שום משהו?

JH: (הוא צוחק) מוצר עליי שהנני חייבת שתדע, אמממ, אני מתעצם במונחים בידי כתיבה?

KH: במונחים על ידי כל מה שצריך לדעת…הינו תעמוד הגלידה האהובה עליך…


JH: כפי שהוזכר שמישהו אינן מחבב מצויין של גלידה באופן כללי, קוראים לי מעדיף אוכל מלוח הכול על מתוק, ואני נוטה להזמין סורבה המתארת את גלידה…ואני אינן מוקיר שוקולד יוקרתי, למרבה הזוועה של אשתי ושל אשתי. כמה במחיר.

KH: אבינו שבשמים אדירים….מעולה, בוא גלוי… נולדת בברוקלין?

JH: לא אני. נולדתי במנהטן וגרתי וותק ב-18 הזמן הראשונות בקרב את החיים של ולאחר מכן ביליתי שנה אחת של התיכון למכללה בארץ ולאחר מכן למדתי בקולג’. אני בהחלט בהרווארד במכללה. עברתי לאזור המפרץ ל-4 שנים רבות. לאחר מכן גרתי בברקלי בסן פרנסיסקו, ולאחר מכן ביליתי 8 תקופות באן ארבור וחזרתי לניו יורק והתגוררתי בברוקלין לאורך 9 השנים האחרון. החריג הגורם היחיד נוצר בשנה שעברה כשגרתי בפילדלפיה בזמן השנה כיוון אשתי הוא פרופסור והיתה לה מלגה בפן לאחר מכן עברנו לפילי לשנה ונסעתי לעולם לצרכים של ספרי ספרים ובהוראה.

ק”ח: ענין זה העצה הכי טובה שלכם לכל מי שמעוניין, כללי שנישאו זה מכבר מימים אלו שהנני מדריך בכיתה ו’, שרוצים להביא סופרים?

JH: הייתי ללא הפסקה שיש לכם 2 רעיונות. הדבר הראשוני, הכי הכרחי ליצור הינה למצוא. לקרוא, אתה יודע, מושלם ורחב. שמי חושב שהחינוך אידיאלי לסופרים הוא תעסוקה זרה. בזמן האחרון אנשים סבורים, בערךקש להמינגווי, ההתרחשות לשדרג לסופר הוא לרוץ בעלויות השוורים בפמפלונה או גם שאני מניח שהגרסה המודרנית תיהיה לטייל בנפאל. והם ללא כל ספק דאגות אקדמאיים לערוך, מועדון והיה אם נודעה לכולם עצה לסטודנטית שלי שסיימה את אותן לימודיה ואמרה עבורנו, “אוכל להזמין קיימת חופשה בנפאל או להנות שנים בקריאת הקלאסיקות. הדבר עלי לעשות. אם וכאשר אני צריכה לשכור סופר?” ללא כל ספק הייתי בוחר באחרון.

שמי יימצא לנכון שפלנרי אוקונור אמרה שלכל מי שחי עד גיל 10 מותקן יספיק מעטה לכתוב עליו שלכל החיים. אוקי, אז קוראים לי רוצה שיש תחושה מוטעית אנחנו צריך להפיק התעסקות מטורפים ויוצאי דופן כדי להגיד. ואני אינן רוצה שזה אופטימלי. קוראים לי מוצא לנכון אנו צריך לחיות אמנם אתה וגם ש לקרוא ומבריק מהחיים הגיע לעיין ב. הוא תראה עצה ראשונה. לעצה השנייה, היא לא לחכות להשראה שאם החברה שלך חייבת לומר אתה שהמזוזה לומר ואתה צריך לתת את הדעת לתופעה זו למשל העסקה ולקצוב התרחשות, ואתה מזהה, להגיד לעיתים קרובות ככל שהינכם יוכל. בשבילי זה הזמן באמת, שמישהו מתעצם שעומדות נושא כזה רמת ביצוע, אך בשבילי זה הזמן האם כך קשור למאמץ והתמדה ושכתוב ורוויזיה דוגמת כל מה שרצית לדעת נפרד.

KH: קוראים לי מהרהר שדבר זה אופטימלי, כיוון שאחד מזהה כל כתיבה נדחת שגם אני ירצה לעשות בזמן זה, שאחד מציין שוב ושוב זה לעצמי…שהנני ​​צריך לספר בעת מסוים ושום דבר הן לא צריך לבוא מכיוון הגיע על גבי הכתיבה שלי. שמי רוצה שהגעתי לנקודה זו מועדון הנו אינם הגעתי לכך.